четвер, січня 10

Любити

Мене радує зручністю цей сайт,
Коли-інколи зайду сюди, тішусь і подумую розташуватись тут...
Був у мене період ведіння блогу - з фотографіями, посилками і новими віртуальним друзями
Але одного разу я розлюбила своє інтернет-життя...
...
Тут хочеться чогось нового.
Без фото і позитивчику. З помилками і злістю.
Терепевтичної сторінки для самої себе.
Я друкую набагато швидше,ніж пишу ручкою.
І в"яжу набагато швидше, ніж відкриваюсь.
....
Я іноді думаю, про свої "недо"
Я недопоетеса, недохудожниця, недотанцюристка,
недойогиня, недомузикантка, недомайстриня...
В мені живуть якісь дивні люди...

Мої НЕДОсконалі частини.
Вони бувають слабкими наодинці, і бувають ураганом, коли всі разом.
....
Я дякую Богу, за сводободу.
Хтось дозволив мені бути вільною
Летіти
Жити
Не любити. Але я вчусь цьому вже сама.
ЗАРАЗ!

Немає коментарів:

Дописати коментар