вівторок, січня 8

Фолієва кислота тричі впадала мені у око)
Як після цього не з"їсти солодку бубку жовтого щастя?
Сьогодні я черговий раз переконалась, що мені не пасує бордовий і темно-синій
А так хотілося темної води і пристрасті...
Все закінчилось сірим і елементами зеленого - мої очі,
Твої гроші....
Я збираюсь фестивалити
Нарешті перейду з слухачів до тренерів
Нестерпно хвилююче!
Подумала про пляшечку валеріани.
Думки і тіло - ця холістика втішає мене
...
Дивлюсь на своє волосся і лякаюсь.
Я так запустила свою зачіску!(
Півроку антиперукарів, антиблонду
І я щось незрозуміле і нейморвірно  недоглянуте.
...
Вчора була зустріч з подругою, яку не бачила більше 3-х років
Так дивно.
Так багато нового і ще більше старого.
"Здається, що то було так давно, коли в руках тримаю цей альбом,
Нам було абсолютно все одно, не маючи нічого, мати всьо"
 
Так багато наповненості кожного дня
Так багато подій, бажань, переживань...
Я така щаслива жити.
Навіть коли боляче і прикро - підсилюється життя
Жарена картопля і кружка "Спрайту" - я живу!
...
З сьогоднішнього дня я власниця нової сумки, джемпера, сукні, трьох пар шкарпеток, 
колготок з сердечками
і журналу "Чудесный" Крючок"  - я знайшла його.
SALE

Немає коментарів:

Дописати коментар